
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ
Якщо не вимірювати результати, то не можна відрізнити успіхи від поразки.
Девід Осборн
Моніторинг – невід’ємна частина організації та оцінювання освітнього процесу, який, в свою чергу, є показником дієвості внутрішніх інструментів та ключових складових якості освіти
Мета моніторингу полягає в отриманні об’єктивної інформації та прийнятті ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності Коледжу, її відповідності суспільним вимогам і потребам споживачів (замовників) освітніх послуг на основі неперервного системного дослідження процесу і результатів навчання здобувачів освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності заявленим цілям, оцінювання ступеня і причин відхилень від цілей.
ВНУТРІШНІЙ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ОСВІТИ:
Внутрішній моніторинг якості освіти в коледжі здійснюється за різними напрямами відповідно до Плану заходів на навчальний рік, до якого входять:
● моніторинг ОПП, за якими здійснюється підготовка здобувачів освіти в коледжі;
● співпраця зі стейкхолдерами (проведення анкетувань, круглих столів тощо) з метою складання пропозицій щодо оновлення ОПП;
● проведення опитувань здобувачів освіти щодо покращення освітнього процесу в коледжі;
● аналіз динаміки рівня знань здобувачів освіти за підсумками проведення зрізів знань, контрольних заходів тощо.
Результати моніторингових досліджень за різними напрямами обговорюються на засіданнях адміністративної, методичної та педагогічної рад коледжу.
Анкета опитування щодо адаптації студентів І курсу до нових умов освітньої діяльності
ЗВІТ ЩОДО МОНІТОРИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ І КУРСУ (28.11.2024р.)
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЩОДО АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ І КУРСУ ДО НОВИХ УМОВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (30.09.2024р.)
Результати опитування здобувачів освіти ВСП «Уманський фаховий коледж технологій та бізнесу УНУ» щодо навчання:
за ОПП ” Облік і оподаткування”:
за ОПП “Фінанси, банківська справа, страхування та страхування”:
- 2023-2024 навчальний рік
за ОПП “Інженерія програмного забезпечення”
- 2023 -2024 навчальний рік
- 2024 – 2025 навчальний рік
за ОПП “Комп’ютерні науки”
- 2023-2024 навчальний рік
- 2024 -2025 навчальний рік
за ОПП “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”
за ОПП “Садово-паркове господарство”
- 2023-2024 навчальний рік
- 2024 – 2025 навчальний рік
за ОПП “Агроінженерія”
- 2023-2024 навчальний рік
- 2024 – 2025 навчальний рік
Результати опитування випускників ВСП «Уманський фаховий коледж технологій та бізнесу УНУ» щодо навчання:
за ОПП “Фінанси, банківська справа та страхування” та “Облік і оподаткування”:
за ОПП “Інженерія програмного забезпечення” та “Комп’ютерні науки”:
- 2023 рік
- 2024 рік
- 2025 рік
за ОПП ” Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка“:
за ОПП “Агроінженерія”:
- 2023 рік
- 2024 рік
- 2025 рік
Результати опитування роботодавців ВСП «Уманський фаховий коледж технологій та бізнесу УНУ»:
за ОПП “Облік і оподаткування”:
за ОПП “Фінанси, банківська справа та страхування” :
- 2024-2025 р.
за ОПП “Інженерія програмного забезпечення”:
за ОПП “Комп’ютерні науки”:
за ОПП ” Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”:
за ОПП “Агроінженерія”:
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ: