Моніторинг – невід’ємна частина організації та оцінювання освітнього процесу, який, в свою чергу, є показником дієвості внутрішніх інструментів та ключових складових якості освіти

Мета моніторингу полягає в отриманні об’єктивної інформації та прийнятті ефективних управлінських рішень щодо підвищення якості освіти та освітньої діяльності Коледжу, її відповідності суспільним вимогам і потребам споживачів (замовників) освітніх послуг на основі неперервного системного дослідження процесу і результатів навчання здобувачів освіти, виявлення та відстеження тенденцій у розвитку якості освіти встановлення відповідності фактичних результатів освітньої діяльності заявленим цілям, оцінювання ступеня і причин відхилень від цілей. 



Внутрішній моніторинг якості освіти в коледжі здійснюється за різними напрямами відповідно до Плану заходів на навчальний рік, до якого входять:
● моніторинг ОПП, за якими здійснюється підготовка здобувачів освіти в коледжі;
● співпраця зі стейкхолдерами (проведення анкетувань, круглих столів тощо) з метою складання пропозицій щодо оновлення ОПП;
● проведення опитувань здобувачів освіти щодо покращення освітнього процесу в коледжі;
● аналіз динаміки рівня знань здобувачів освіти за підсумками проведення зрізів знань, контрольних заходів тощо.

Результати моніторингових досліджень за різними напрямами обговорюються на засіданнях адміністративної, методичної та педагогічної рад коледжу.






  • 2023-2024 навчальний рік

  • 2023 -2024 навчальний рік
  • 2024 – 2025 навчальний рік

  • 2023-2024 навчальний рік
  • 2024 -2025 навчальний рік


  • 2023-2024 навчальний рік
  • 2024 – 2025 навчальний рік

  • 2023-2024 навчальний рік
  • 2024 – 2025 навчальний рік



  • 2023 рік
  • 2024 рік
  • 2025 рік


  • 2023 рік
  • 2024 рік
  • 2025 рік



  • 2024-2025 р.