Освітні програми майбутнього: партнерство коледжу зі стейкхолдерами галузі енергетики
26 травня 2025 року в коледжі відбулося засідання циклової комісії загально-технічних,науково-природничих та профілюючих дисциплін, під час якого відбулася зустріч із стейкхолдерами та представником студентства,щодо вдосконаленню освітньо-професійних програм спеціальності. 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Голова циклової комісії наголосила на важливості співпраці навчальним закладом та виробничим сектором для підготовки фахівців, здатних вирішувати сучасні виклики у галузі електроенергетики, вона наголосив, що лише завдяки постійному діалогу з бізнесом освітні програми можуть відповідати актуальним вимогам ринку праці.
Зустріч зібрала представників підприємств галузі, які поділилися власним досвідом і висловили пропозиції щодо підготовки майбутніх фахівців. Зокрема, Задорожній А.А.– стейкхолдер робочої групи освітньо-професійної програми 141«Електроенергетика,електротехніка та електромеханіка», директор ВСП «Уманські енергетичні мережі» акціонерного товариства «Черкасиобленерго», запропонував актуалізувати та розширити теми курсових робіт з ОК «Електропобутова техніка» з врахуванням норм інтелектувальних та сучасних технологій, безпеки та стандартів,а також екологічних аспектів щодо умов сьогодення, а також запропонував ВК «Основи правил безпечної експлуатації електроустановок».
Ніколайчик М.А. директо ТОВ «ЕНЕРГОРЕСУРСИ» – стейкхолдер робочої групи освітньо-професійної програми 141 «Електроенергетика,електротехніка та електромеханіка», акцентував увагу на необхідності формування у здобувачів освіти навичок роботи зі сучасними технологіями, поглиблення знань у сфері виробничих процесів. Окрему увагу було приділено питанню практичного навчання як невід’ємної частини підготовки фахівців, де наголосив, що практика на сучасних підприємствах допомагає студентам набути реального досвіду, необхідного для подальшого працевлаштування та професійного зростання.
Студент групи Е26 Заховавко В.запропонував у ВК включити компоненту,яка вивчає кондиціонери та вентиляції,тому ухвалили до вивчення включити ВК «Системи вентиляції та кондиціювання».
За підсумками зустрічі були напрацьовані конкретні рекомендації щодо оновлення змісту освітніх програм, аби забезпечити відповідність навчального процесу сучасним вимогам електроенергетичної галузі та сприяти підготовці конкурентоспроможних фахівців.


