ВЕБІНАР «ЕВОЛЮЦІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ТЕНДЕНЦІЇ, ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЇ»
21-го березня 2024 року за запрошенням кафедри економіки Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського студенти групи К-46 та Е-25 разом з викладачем Квашук Оленою Володимирівною стали учасниками онлайн-вебінару «ЕВОЛЮЦІЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ: ТЕНДЕНЦІЇ, ВИКЛИКИ ТА ІННОВАЦІЇ», що проводився в рамках освітнього марафону «Soft Skills Sprint: Accelerating Professional Competence». Спікером заходу виступив Сергій Карабаш, керівник Департаменту розвитку бізнесу RegisTeam Digital agency.
Під час вебінару студенти дізналися про історію становлення та сучасні тренди інтернет-маркетингу, зокрема особливості використання соціальних медіа, відеоконтенту, Google Analytics і SEO для просування товарів на ринку, також почули багато цікавої інформації щодо рекламування в інтернеті для B2B (Business-to-Business) та B2C (Business-to-Consumer) бізнесу.